Hostina

11.02.2009 15:56

Dnes jsem šnekům udělala hostinu. Dostali jogurt, vápenné kuličky a aloe vera z konzervy. Byla to bitka, ale nakonec každý ochutnal něco a všichni byli spokojeni, včetně mě, neb jsem ukořistila pěkné nové fotky.

Nicos se prvni pustil do mych poznamek z agoekologie

Immaculaty se pěkně nadlábly, což je na ně nezvyklé.

I achatiny se cpaly, což jsem považovala přímo za zázrak. Asi měly zrovna dobrý den a neškaredily se na mě.

Vangelis se na jogurt tak soustředil, že ani nevystrčil oko.

Iredalei se cpaly jako vždy.

Jojo to aloe bylo vážně vynikající, i Naginy souhlasil.

Nakonec vše skončilo bitkou o jogurt.

Vangelis slízal jogurt z víčka dočista.

Žranice

V plné sestavě.

 

Zpět

Diskusní téma: Hostina

Datum 20.02.2011

Vložil Áďa

Titulek subulina ctana brazil nebo iredaleika?

Odpovědět

tak teď nevím....chtěla jsem chovat achatinku iredaleiku ale kdyz tak koukam na tu subulinku váhám.....která je lepší pro začátečníka a která je taková víc přítulná?? :D :) děkuju za odpověď

Datum 19.02.2011

Vložil Áďa

Titulek ohledně ručníku :D

Odpovědět

co pak děláš s tím ručníkem?? normalně ho vypereš ? ja sem tak přemýšlela že bych je vypustila na igelitovej ubrus ale zas nevím aby se jim to nák nesmekalo?? :D a ten ručník máš mokrej?? :D jsem opravdu začátečník takže se prosím nedivte že mám tak blbé dotazy :D

Datum 31.03.2010

Vložil Klára

Titulek bašta

Odpovědět

Ahojky,
ty jim dáváš i jogurt???
Ten můj miluje okurku a pampelišku, to vždycky zdlábne naposezení!! Zato paprika a jablko mu moc nejedou..mlsounovy....

Datum 21.06.2010

Vložil Baty

Titulek Re: bašta

Odpovědět

JJ jogurt, ale jen velmi občas. Moji jsou taky rozmazlení:)

Datum 21.11.2009

Vložil Kali

Titulek hostina

Odpovědět

taky jsem jednou udělal svým šnečkům hostinu,byli moc rádi pustili se všichni do okurky-to byla mačkanice:)) ty menší si vlezli na vršek okurky a ujídali z vršku

Datum 07.09.2009

Vložil luky

Titulek --

Odpovědět

pěkný fotky. :-)

Datum 09.05.2009

Vložil vanessa

Titulek krása

Odpovědět

MOOC PĚKNÉ!!!Fotky vypadají skvěle.

Datum 03.08.2009

Vložil Baty

Titulek Re: krása

Odpovědět

Dekuji:)

Datum 08.04.2009

Vložil Dendiska

Titulek Překrásné fotky!!!!!

Odpovědět

přkerásné fotky, plno z nich jsem si uložila, velká poklona, to já moje stránky rozjíždím, ale nemám udělaný design (www.sneci-oaza.blog.cz) - založila jsem ho dnes...:-D Chtěla jsem se tě zeptat, kdes koupila to aloe vera v konzervě? to já jen tak, že ho miluju, a zkusila bych ho dát i mým šnekýšům :-) jogurt můžou jakýkoliv? moc děkuju za odpověd. Takové krásné stránky, zprvu sympatické. Určitě se sem ještě vrátím

Datum 16.04.2009

Vložil Baty

Titulek Re: Překrásné fotky!!!!!

Odpovědět

Děkuji za pochvalu. Na stránky se určitě podívám. Jogurt jim dávám pouze nízkotučný a bílý. Aloe vera jsem koupila v plechovce v Bille.

Chat

Kolik šnekařů je online?