Po dlouhé době

06.07.2009 16:35

Po dlouhé době - může za to zkouškové a to ze me to nechtělo pustit na stránky - tu je hodně novinek.

1. Připojily se k nám nové albopicty z burzy z Ládví - Mojo a Bumblebee

2. U Tita byla na dvoutýdenní návštěvě kamárádka Venuše od Kolína, půjčená od Vítka (moc děkuji), ale nějak významně se k sobě neměli.

3. Od Aliena jsem dostala nádherné Limicolarie flammea, celkem pět kusů a vypadá to, že se jim daří.

4. Z teréního cvičení ze zoologie u Vráže jsem si přivezla několik jantarek, brzo je však pustím, rozmnožují se jak kdyby měl nastat konec světa:)

Ale jsou tu i špatné zprávy

Uhynuly mi všechny immaculaty, dlouho byly nějaké vyhublé, myslím že se otrávili mletým vápencem, který jsem jim přimíchala do lignocelu.

Do šnečího ráje odešli také iradeleiky - Geralt, Altair a Dagoth - Ur, pár mladých a A. achatina Hyldegarda po otravě mletým vápencem. Ale já doufám, že je někde šnečí ráj, kde se šnečci mají krásně.

TAKŽE DÁVEJTE SI VELKÝ POZOR CO PŘIMÍCHÁVÁTE DO LIGNOCELU!

Zpět

Chat

Kolik šnekařů je online?